free game

ساخت وبلاگ

 

Devil may Cry 4 java بازی بسیار پر هیجان شیطان هم میگرید Devil May Cry 4 جاوا

مجموعه بازی های Devil May Cry یا همان شیطان هم میگرید از شاهکار های بسیار محبوب شرکت Capcom بوده که پس از ساخت اولین نسخه آن , با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد. بر همین اساس نیز در پی ساخت نسخه PC آن , ورژنی برای سیستم عامل Java نیز طراحی گردید که ماجرا ها در قالب کم حجم و گرافیکی نه چندان بالا ولی با همان جذابیت ترسیم شده است.

در Devil May Cry 4 شخصیت های اصلی آن که Nero و Dante نام داشته را ایفای نقش می کنید. از ویژگی های منحصر بفرد بازی می توان به مراحل پر تعداد و متنوع , حرکات رزمی خارق العاده , دشمنان چیره دست و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه جاوای این بازی را در سایز 240×320 مه قابل اجرا بر روی اکثر گوشی های موبایل بوده , دانلود کرده و لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 959 تاريخ : پنجشنبه 10 اسفند 1391 ساعت: 23:36

Black Water Duty Calls 1.4 برقراری امنیت شهر در بازی وسترن Black Water Duty Calls اندروید

همان طور که بسیاری از شما اطلاع دارید سبک وسترن ( Weste ) , یکی از سبک هایی بوده که از ده ها سال پیش و از بود تولد بازی های مجازی  کنسول های اولیه بوده و هست. در اصل جریانات سبک Weste مربوط به درگیری ها و زندگی کلاسیک در غرب وحشی بوده که Black Water Duty Calls از بازی های جدیدی که در این سبک برای سیستم عامل اندروید ساخته شده , می باشد.

نسخه 1.4 , جدید ترین نسخه از Black Water Duty Calls بوده که با سبک استراتژیک و اکشنی که دارد بسیار مهیج بوده و دارای ده ها مراحل جذاب , همراه با بیش از 30 نوع اسلحه برای مقابله با اشرار و کسانی بوه که قصد بر هم زدن امنیت در شهری که شما مسدول برقراری آرامش در آن هستید را دارند.  هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تبلت ها و گوشی های اندرویدی 2.3 و به بالا است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

free game...
ما را در سایت free game دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بهرامی jame بازدید : 965 تاريخ : پنجشنبه 10 اسفند 1391 ساعت: 23:25